جراحی لاغری جان زن جوان ۹۰ کیلویی را در تهران گرفت-راهبرد معاصر

جراحی لاغری جان زن جوان ۹۰ کیلویی را در تهران گرفت

زن جوانی که برای لاغری زیر تیغ جراحی رفته بود به دلایل نامشخصی فوت کرد و خانواده وی شکایت خود را تحت عنوان قصور پزشکی از کادر درمان اعلام کردند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 06
کد خبر: ۲۵۶۴۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ صبح چهارشنبه چهاردهم شهریورماه، کارکنان انتظامات یکی از مراکز درمانی تهران از طریق تماس تلفنی با قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک زن جوانی را روی تخت بخش ICU گزارش کردند.

به‌دنبال اعلام این خبر، بررسی‌ها با دستور بازپرس جنایی آغاز شد و تیم تحقیق در سردخانه با جسد زن حدوداً ۹۰ کیلویی مواجه شدند که به‌دلایل نامشخصی فوت کرده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، زن ۳۵ ساله برای جراحی اسلیو معده به یک مرکز درمانی خصوصی مراجعه، اما زیر تیغ جراحی زیبایی به کما رفته و نهایتا پس از ۷۰ روز فوت کرده است که خانواده متوفی براثر این حادثه شکایت خود را تحت عنوان قصور پزشکی از کادر درمان مطرح کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه ۲۶ "جرائم پزشکی" ارجاع داده شد. /تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار